menu

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, by zostać na dłużej
Zostaw link do swojego bloga - na pewno do Ciebie zajrzę i poczytam Twoje wpisy
W komentarzu - wyraź szczerą opinię, a nie z przymusu, by tylko się zareklamować
Nie proś o obs/obs - nikt nikogo na siłę nie zatrzyma u siebie

piątek, 30 października 2015

Muffinki z orzechami i kawałkami czekolady

Od samego rana miałam ochotę zrobić coś słodkiego .. Więc wpadłam na pomysł zrobienia muffinek orzechowych z kawałkami czekolady .. Zajmuje to około 45 minut roboty wraz z pieczeniem, a można się ubawić po pachy :)
Przy robieniu zdjęć nauczyłam się grać w ''kamyki'' orzechami laskowymi :) Czas upływał w miłej atmosferze i w odpowiednim towarzystwie. No i oczywiście w tle musiała grać muzyczka z radyjka :)
Życzę wam również frajdy w robieniu i pieczeniu oraz gotowaniu, bo kuchnia to miejsce do popisu i wspólnej zabawy !


Składniki :

  • 750 g mąki pszennej
  • 5 jajek
  •  2-3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 150-200 g cukru brązowego
  • 250 ml mleka (można mniej)
  • cukier waniliowy
  • olejek migdałowy

Sposób przygotowania :


  1.  Wszystkie składniki powinny być w temperaturze pokojowej. W jednym naczyniu mieszamy składniki suche, czyli : mąkę, proszek do pieczenia, cukier.
  2.  W drugim naczyniu mokre : jajka, mleko i olejek. Łączymy zawartość i mieszamy do połączenia się składników.
  3. Formę do muffinek wyłożyć papilotkami, a jeśli mamy ( tak jak ja ) papilotki silikonowe, kładziemy je normalnie na blachę nie smarując ich w środku. Wyłożyć ciasto do 3/4 wysokości ( ja wyłożyłam całe i urosły wysokie ). Piec w temperaturze 180ºC przez około 20 minut lub do tzw. suchego patyczka. Wyjąć i ostudzić. 
  4. Na koniec możemy posypać cukrem pudrem, aby ładnie wyglądało. 
ZAKAZ KOPIOWANIA I ROZPOWSZECHNIANIA ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY JEST ZABRONIONE
Wszelkie prawa do zdjęć są moją własnością - kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawa o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170 
na koniec...
Ludzie uwielbiają się oszukiwać, używając eufemizmów – udają, że nie jedzą zwierząt. A więc nie jedzą krowy, tylko „befsztyk”, nie jedzą świnki, tylko „schab” i tak dalej. 
Gene Brewer
Miłego dnia życzy, 
Angelika :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz