menu

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, by zostać na dłużej
Zostaw link do swojego bloga - na pewno do Ciebie zajrzę i poczytam Twoje wpisy
W komentarzu - wyraź szczerą opinię, a nie z przymusu, by tylko się zareklamować
Nie proś o obs/obs - nikt nikogo na siłę nie zatrzyma u siebie

piątek, 5 lutego 2016

Ślimaczki z ciasta francuskiego

 

 Witajcie.
Dzisiaj zrobiłam ślimaczki z ciasta francuskiego. Szybkie i łatwe w przygotowaniu. Przekąska idealna na imprezę rodzinną jak i ze znajomymi lub po prostu dla siebie tak o.
Z racji tego, że mamy jutro ostatnią sobotę karnawału, to idealnie wpasuje się na zakończeniową imprezę !

 

 

 

Składniki:



  • ciasto francuskie
  • szynka w plasterkach
  • 1/2 czerwonej papryki
  • kukurydza
  • szczypiorek
  • ser żółty 
  • jajko do posmarowania ślimaczków
  • sos pomidorowy
  • zioła ( oregano, bazylia)

 Sposób przygotowania :

  1. Ciasto francuskie rozwinęłam, do miseczki dałam sos pomidorowy i zioła, wymieszałam. Posmarowałam całą powierzchnię ciasta, na sos ułożyłam szynkę w plasterkach, dałam pokrojona w kostkę paprykę, troszkę kukurydzy, pokrojony szczypiorek i wszystko posypałam żółtym serem. Zwijałam od dłuższego boku w roladę.
  2. Kroiłam ok. 2 centymetrowe ślimaczki. Układałam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Wierzch smarowałam roztrzepanym jajkiem. Pieczemy w 200 stopniach około 20 - 25 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz