menu

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, by zostać na dłużej
Zostaw link do swojego bloga - na pewno do Ciebie zajrzę i poczytam Twoje wpisy
W komentarzu - wyraź szczerą opinię, a nie z przymusu, by tylko się zareklamować
Nie proś o obs/obs - nikt nikogo na siłę nie zatrzyma u siebie

niedziela, 31 lipca 2016

Letnia surówka

Jak już wiadomo z poprzedniego postu w dniu imienin mamy zrobiony był grill. No, ale żeby nie było tylko smażonego, zrobiłam surówkę z każdego warzywa, które miałam pod ręką. Zaczynając od sałaty, kończąc na fasolce czerwonej i sosie włoskim !
Znalazłam też przyprawę z ziołami włoskimi więc i ją dodałam. Smak - rewelacja :)
Delikatność warzyw i esencja smaku sosu włoskiego + przypraw, coś pięknego dla każdego smakosza surówek takiego typu. Co tu dużo opowiadać, do mięsa z grilla wręcz idealna. Niczego jej nie brakuje ani też niczego nie jest za dużo. Wyszła tak wielka miska, że zostało też na następny dzień :)

Składniki :

  • 1 główka sałaty
  • 4 pomidory
  • 3 papryki ( użyłam żółtej i białej )
  • 1 puszka kukurydzy
  • 3 ogórki zielone
  • 1 puszka fasolki czerwonej
  • 1 opakowanie sera feta ( kupiłam z ziołami, bazylią itp. )
  • 2 sosy włoskie z Knorra
  • przyprawy włoskie w młynku ( jeśli nie mamy to po prostu sól, pieprz, zioła prowansalskie )

Sposób przygotowania :

  1. Wszystkie warzywa ( oprócz tych w puszce ) myjemy. Kroimy i wrzucamy do miski. Dodajemy ser feta, kukurydzę oraz fasolkę. 
  2. W miseczce mieszamy sos według instrukcji na opakowaniu. Wlewamy do surówki i mieszamy. Jeśli będzie za mało przypraw wtedy dodajemy włoską mieszankę.
  3. Podajemy według uznania :) 

 ZAKAZ KOPIOWANIA I ROZPOWSZECHNIANIA ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY JEST ZABRONIONE

    Wszelkie prawa do zdjęć są moją własnością - kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawa o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170

na koniec...
„Na przyjęciu powinno się jeść mądrze, ale niezbyt dużo, i mówić dużo, ale niezbyt mądrze”.
William Somerset Maugham
Miłego dnia życzy, 
Angelika :) 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz