menu

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, by zostać na dłużej
Zostaw link do swojego bloga - na pewno do Ciebie zajrzę i poczytam Twoje wpisy
W komentarzu - wyraź szczerą opinię, a nie z przymusu, by tylko się zareklamować
Nie proś o obs/obs - nikt nikogo na siłę nie zatrzyma u siebie

środa, 28 października 2015

Sos bazyliowo - czosnkowy

Wiecie dlaczego tak dobrze przyjęło się na świecie robienie sosów? Nie dość, że urozmaicają smak, to jeszcze nadają odpowiedniego wyglądu daniom, które przygotowujemy :)
Dzisiejszy sos, który przygotowałam nadał się do podpłomyków, które zrobiłam na obiad.
Kolor obłędny, ponieważ dodatek bazylii nadał kontrastu.. Najlepsze sosy, to takie, które robimy na bazie jogurtu naturalnego. Są one bardziej zdrowsze no i nie są tłuste, jak te, które robimy z wywarów ! :)
Mam nadzieję, że wypróbujecie i pochwalicie się jak Wam smakowało :)

Składniki :


  • 1 pęczek bazylii
  • 400 g jogurtu naturalnego gęstego ( najlepiej "Grecki" lub "Bakoma'' )
  • 4 ząbki czosnku
  • sól
  • pieprz

Sposób przygotowania :


  1. Obrywamy listki bazylii i myjemy. Kroimy drobno i wrzucamy do miski. Zalewamy jogurtem. Obrane piórka czosnku siekamy drobno lub przepuszczamy przez praskę i dajemy do jogurtu z bazylią. 
  2. Wszystko razem blendujemy na gładką masę. Doprawiamy do smaku i mieszamy.
ZAKAZ KOPIOWANIA I ROZPOWSZECHNIANIA ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY JEST ZABRONIONE
Wszelkie prawa do zdjęć są moją własnością - kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawa o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170 

 na koniec ... 

Kto nad kradzionym jadłem odmawia modlitwy, szydzi z Boga. 
Talmud
Miłego dnia życzy,
Angelika :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz