menu

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, by zostać na dłużej
Zostaw link do swojego bloga - na pewno do Ciebie zajrzę i poczytam Twoje wpisy
W komentarzu - wyraź szczerą opinię, a nie z przymusu, by tylko się zareklamować
Nie proś o obs/obs - nikt nikogo na siłę nie zatrzyma u siebie

środa, 3 sierpnia 2016

Syrop malinowy, czyli zapasy na zimowe wieczory #1

No hej ! :)
Dzisiaj zabrałam się za zrobienie syropu malinowego, który przyda się na zimowe wieczory. Takiego typu syropy bardzo dobrze komponują się w herbatach, wodach.. Nie ma konserwantów, barwników czy innych substancji wspomagających.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, bo już powoli zaczyna puszczać sok, mam nadzieję, że proporcje cukrów do owoców wyszła dobra :)
Pierwszy raz robię sok domowej roboty, w zasadzie syrop.

Składniki :

  • 500 g świeżych malin
  • 1,5 szklanki cukru białego 

Sposób przygotowania :

  1. Maliny opłucz i wsyp do słoiczka, zasyp cukrem. Słoik nakryj szmatką lnianą lub gazą. Odstaw na 2-3 dni, żeby maliny puściły sok. Potem odlać do buteleczek lub słoiczków. Pasteryzować 15 minut. ( zagotować we wrzątku ).
Na zimę - jak znalazł ! :)



 ZAKAZ KOPIOWANIA I ROZPOWSZECHNIANIA ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY JEST ZABRONIONE

    Wszelkie prawa do zdjęć są moją własnością - kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawa o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170 

na koniec...
Każda noc powinna mieć swoje menu.
Honore de Balzac

Miłego dnia życzy,
Angelika :)

1 komentarz:

  1. Anonimowy8/05/2016

    Kocham maliny !! Zabieram się za robienie syropu. Mojej córce na pewno będzie smakować. :)

    OdpowiedzUsuń