menu

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, by zostać na dłużej
Zostaw link do swojego bloga - na pewno do Ciebie zajrzę i poczytam Twoje wpisy
W komentarzu - wyraź szczerą opinię, a nie z przymusu, by tylko się zareklamować
Nie proś o obs/obs - nikt nikogo na siłę nie zatrzyma u siebie

niedziela, 3 stycznia 2016

Muffiny z szynką i serem


Od dłuższego czasu przymierzałam się żeby zrobić muffiny na słono.. I właśnie dzisiaj stwierdziłam, że czas najwyższy spróbować. Nie zawiodłam się, bo okazało się, że są przepyszne. Mają całkiem inną barwę smaku, a pachną obłędnie. Przynajmniej te, co dzisiaj wam prezentuję.
Same są równie pyszne, jak i z ketchupem. Wydaje mi się, że to idealna przekąska na ciepło i na zimno.
Można je wykorzystać na imprezy różnego rodzaju, i dla własnego użytku :)
Robi się je bardzo szybko i myślę, że nawet tzw. laik by sobie poradził. Oczywiście nie obrażając nikogo !
Miłego dnia Wam życzę i polecam spróbować. :)

Jeśli przygotowałaś/eś danie z tego przepisu, proszę o jego zdjęcie :). Wyślij je na adres andzia.andzia15@gmail.com. Zdjęcie opublikuję w komentarzach i na moim Facebooku
(oczywiście podpiszę dzieło w Twoim wykonaniu).

Składniki :

  • 2 szklanki maki pszennej
  • jajko
  • pół szklanki oliwy z oliwek
  • szklanka mleka
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • ok. 100g żółtego sera startego na tarce o grubych oczkach
  • ok. 200g wędliny
  • 4 ząbki czosnku
  • przyprawa uniwersalna ( w moim przypadku dałam sól, pieprz i trochę ziół prowansalskich )

Sposób przygotowania :

  1. Wszystkie składniki dajemy do miski i miksujemy aż się połączą. Łyżką nakładamy do papilotek ( użyłam silikonowych, gdyż mam pewność, że ciasto nie przyklei się do foremki ). 
  2. Nagrzewamy piec do 200-220 stopni i pieczemy 20 minut.

1 komentarz:

  1. Anonimowy11/30/2016

    Krótko i na temat. REWELACJA !! dzisiaj będę robić :)

    OdpowiedzUsuń