menu

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, by zostać na dłużej
Zostaw link do swojego bloga - na pewno do Ciebie zajrzę i poczytam Twoje wpisy
W komentarzu - wyraź szczerą opinię, a nie z przymusu, by tylko się zareklamować
Nie proś o obs/obs - nikt nikogo na siłę nie zatrzyma u siebie

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Naprawdę ? Tego się nie spodziewałam !


No więc.. wchodzę sobie dzisiaj ( mianowicie przed chwilą około 15.45 ) i widzę, że ktoś dodał komentarz. Od razu się ucieszyłam, bo jak wiadomo jest to mile widziane i daje większą motywację. Pomyślałam, że komuś coś się spodobało, lub po prostu chciał wyrazić swoją opinię.. Ale ku mojemu zaskoczeniu widzę taki oto komentarz :

' Cześć! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award w ramach uznania, za dobry blog. Twoim zadaniem jest odpowiedzieć na 11 pytań i nominowanie kolejnych osób. Zapraszam po pytania - http://socallmemombaby.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award.html
Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu! :) ' 


Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek dostanę taką informację. Za co serdecznie dziękuję osobie, która mnie nominowała ( Wiola z bloga ' Z życia nastoletniej mamy ' ) ! :) 
Cieszę się, że ktoś docenia to, co robię i chcę pokazać światu no i Wam moi drodzy czytelnicy !
W swoim życiu przeczytałam już dość dużo blogów i faktycznie są niektóre takie, co łapią za serducho i można się wzruszyć, a są takie z których idzie się pośmiać. Są też te, które dają nam jakieś informacje, lub możemy się czegoś nauczyć.

Domyślam się, że nie wszyscy wiedzą o co chodzi z tą ''zabawą''. Nie martwcie się, jak również nie wiedziałam ! ( do dzisiaj ).
Napiszę zasady :

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”. 

No to ja nominuję :

  1.  http://melkamorelka.blogspot.com
  2. http://sandrasaanderaablog.blogspot.com
  3. http://photographer-big-world.blogspot.com
  4. http://probablyloveyou.blogspot.com
  5. http://onelife-onesize.blogspot.com
  6. http://niewidzialnymxatramentem.blogspot.com
  7. http://nikolaa123.blogspot.com
  8. http://aleksandra-drzyma.blogspot.com
  9. http://saramarria.blogspot.com/
  10. http://shawtyqueen.blogspot.com
  11. http://sisberlys.blogspot.com

PYTANIA I MOJE ODPOWIEDZI :

  1. Skąd pomysł na nazwę Twojego bloga?
    Nazwa mojego bloga wzięła się od tego, co robię. Jako kucharka z zawodu gotuję i piekę, więc chciałam się podzielić tym co robię ze światem i z Wami moi drodzy czytelnicy.
  2. Kto jest Twoim aktualnym idolem i za co go cenisz?
    Z idoli wyrosłam już dawno temu.. Ale jeśli słowo ''idol'' mogła bym zamienić na słowo ''wzór'' to wybrałabym moją mamę. To ona mnie wszystkiego uczyła, znosiła różne zachowania no i oczywiście dała mi życie i ognisko domowego uczucia, za co jestem jej bardzo wdzięczna.
  3. Co odpycha Cię od ludzi?
    Od ludzi odpycha mnie..to w jaki sposób ludzie zachowują się wobec innych. Każdy często słyszy o tym, że ludzie są coraz bardziej obojętni na wszystko. Również to, że bardzo często mają w sobie fałsz, zdrady, kłamstwa..To naprawdę przykre. 
  4. Bez czego/kogo nie wyobrażasz sobie życia?
    Wiadomo, że bez rodziny no i partnera. Zawsze mogę liczyć na wsparcie i zrozumienie. A gdyby coś się działo, oczywiście na wyciągnięcie pomocnej dłoni.
  5.  Jaki smak najbardziej współgra z Twoim charakterem?
    Słodko-kwaśny ( czasem nawet i gorzki ). Wszystko zależy od tego jak, kto na to patrzy. Osobiście uważam, że mam dosyć ciężki charakter. Słodkość - bo umiem być miła i życzliwa, oraz jestem wrażliwa i pomocna. Kwaśny - bo umiem też być opryskliwa i kłótliwa. Gorzki - bo jestem wredna i chamska, czasem też bezczelna. Ale mimo wszystko nie żałuję swojego charakteru, bo tak naprawdę dzięki niemu stąpam twardo po ziemi.
  6. Jakie było najbardziej oryginalne danie, które udało Ci się zjeść?
    Oryginalne danie? No niech pomyślę ! Wydaje mi się, że naleśniki z nuttellą hihi :) Jest to dosyć oryginalne i nie potrzeba tu dużego wysiłku :)
  7. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
    Jak już wspomniałam na początku chciałam się podzielić z ludźmi, tym co wykonuję i to, co kocham robić. Uwielbiam gotować i sprawia mi to wiele radości. Kiedy mam zły dzień - jednym z najlepszych rozwiązań u mnie jest wejście do kuchni i zrobienie czegoś dobrego, dzięki temu zapominam o kłopotach. Także założyłam bloga, bo chcę pokazać ludziom swoją własną sztukę gotowania !
  8. Masz możliwość zadania jednego pytania, jednej znanej osobie. Kto by to był i jak brzmiałoby to pytanie?
    Hmm.. Szczerze mówiąc nie wiem. Nie mam takiej osoby, której chciałabym się zapytać o cokolwiek.
  9. Czy kiedykolwiek spełniło się jakieś Twoje marzenie?
    Oczywiście, że tak. I mam nadzieję, że reszta moich marzeń również się spełni, ponieważ są dla mnie bardzo ważne.
  10. Czy jest piosenka, która przypomina Ci konkretnie osobę lub wydarzenie?
    Tak. Ale nie będę zdradzała jaka to piosenka i z kim mi się kojarzy. Zachowam dla siebie tą słodką tajemnicę :)
  11. Pytania o co spełniają Ci ogromną przyjemność? Pytania o coś co było. Lubię historię, dlatego chętnie dowiaduję się nowych ciekawych rzeczy, które kiedyś istniały.. Jest w tym coś magicznego.

No to ja już miałam te parę minut szczerości, teraz czas na Was :) 

PYTANIA DLA WAS :


  1. Czym interesujesz się, poza pisaniem bloga?
  2. Jaki lubisz zapach i z czym Ci się kojarzy?
  3. Masz jakieś zwierzę i dlaczego akurat takie?
  4. Co jest twoją słabością? 
  5. Masz jakieś fobie?
  6. Czy uważasz, że warto walczyć o swoje?
  7. Jaki masz kolor oczu? Czy wiesz , co on oznacza?
  8. Masz rodzeństwo? Jeśli tak, to czy za coś ich cenisz?
  9. Czego brakuje współczesnym ludziom?
  10. Jakie perfumy najlepiej opisują Twoją osobowość?
  11. Kim chcesz być w przyszłości? 

      Czekam na odpowiedzi od nominowanych przeze mnie osób !
Miłego dnia ! ♥ 
 

1 komentarz:

  1. Hm, dziękuję bardzo za nominację, to bardzo miłe! Blog świetny, bardzo ciekawie opisujesz to co robisz, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń