menu

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, by zostać na dłużej
Zostaw link do swojego bloga - na pewno do Ciebie zajrzę i poczytam Twoje wpisy
W komentarzu - wyraź szczerą opinię, a nie z przymusu, by tylko się zareklamować
Nie proś o obs/obs - nikt nikogo na siłę nie zatrzyma u siebie

poniedziałek, 23 listopada 2015

Ciasteczka maślane



Z racji tego, że nadszedł dzisiaj wieczór, gdzie nie miałam co robić, a naszła mnie ochota na jakieś ciastka, stwierdziłam, że upiekę dwa rodzaje. Jeden z nich to właśnie te, o którym mowa w tytule.
Wyszły naprawdę maślane i bardzo dobre. Rozpływają się w ustach z nutką maślanego posmaku.
A z dodatkiem czekoladki...Mmmm niebo w gębie :)
Jeśli przygotowałaś/eś danie z tego przepisu, proszę o jego zdjęcie :). Wyślij je na adres andzia.andzia15@gmail.com. Zdjęcie opublikuję w komentarzach i na moim Facebooku
(oczywiście podpiszę dzieło w Twoim wykonaniu).

Składniki: 

  • 1 jajko
  • 220 g cukru
  • 220g masła
  • 330 g mąki pszennej
  • szczypta soli
  • parę kropli aromatu smakowego, ja używałam rumowego

Sposób przygotowania:

  1. W dużej misce ucieramy masło z cukrem, aż masa będzie lekka i puszysta. Dodajemy jajko i aromat waniliowy, mieszamy.
  2. Mąkę z solą dodajemy do mieszanki z cukrem. Przykrywamy ciasto i chłodzimy przez co najmniej godzinę.
  3. Nagrzewamy piekarnik do temperatury 200°C. Wyciskamy ciastka na niewysmarowaną tłuszczem, schłodzoną blachę.
  4. Pieczemy 8 do 10 minut w nagrzanym piekarniku, lub do czasu aż ciastka będą lekko złote na brzegach. Zdejmujemy z blachy by całkowicie ostygły.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz