menu

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, by zostać na dłużej
Zostaw link do swojego bloga - na pewno do Ciebie zajrzę i poczytam Twoje wpisy
W komentarzu - wyraź szczerą opinię, a nie z przymusu, by tylko się zareklamować
Nie proś o obs/obs - nikt nikogo na siłę nie zatrzyma u siebie

środa, 23 marca 2016

Domowa czekolada z orzechami laskowymi


Szukałam w przepisach jakichś potraw na Wielkanoc i wpadł mi w ręce przepis na domową czekoladę. Przepis jeszcze z czasów, gdzie moja babcia ją przygotowywała. Od razu chciałam spróbować i zobaczyć jak będzie wyglądać i smakować. I faktycznie jestem pod wrażeniem.
Dodatki mogą być różne od orzechów po bakalie i wiele wiele innych, lub po prostu nie dodawać nic.
Bez konserwantów, barwników i innych chemicznych związków.. Czysta czekolada z kakao.
Polecam każdemu, kto chce spróbować poczuć prawdziwą czekoladę..

Składniki :

  • 1 paczka mleka w proszku ( cała )
  • 1/2 szklanki wody
  • 1 cukier waniliowy
  • 2 i 1/2 szklanki cukru
  • 4-6 łyżek kakao
  • kostka margaryny

Sposób przygotowania :

  1. Wymieszać na sucho kakao z mlekiem. Rozpuścić margarynę i zagotować razem z cukrem i cukrem waniliowym i z wodą. 
  2. Zestawić z ognia, następnie wsypać mleko i szybko zamieszać.
    Wysmarować foremkę oliwą i wyłożyć zarobioną masę.

    • Dowolnie możemy dobierać dodatki - od rodzynek po orzechy :) Róbcie tak, aby wam smakowało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz