menu

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, by zostać na dłużej
Zostaw link do swojego bloga - na pewno do Ciebie zajrzę i poczytam Twoje wpisy
W komentarzu - wyraź szczerą opinię, a nie z przymusu, by tylko się zareklamować
Nie proś o obs/obs - nikt nikogo na siłę nie zatrzyma u siebie

sobota, 24 października 2015

Świąteczny likier mandarynkowy

Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia postanowiłam zrobić likier.. I okazało się, że jest to banalnie proste. Osobiście nie robiłam nigdy likieru, więc jest to mój pierwszy raz :)
Zapach jest boski, a wygląd zachwyca oczy.. Czekamy miesiąc i możemy na spokojnie popijać swój likier :)
Dodatkowym atutem jest zapach korzenny, który nadają goździki, cynamon i nasze gwiazdki anyżowe..
Zapraszam do wykonania :)

Składniki :


  • 200 ml wódki 45%
  • 5 mandarynek
  • 6 goździków
  • laska kory cynamonowej ( osobiście dałam 2 )
  • 3 gwiazdki anyżu
  • 1/2 szklanki cukru trzcinowego
  • 1/2 szklanki miodu wielokwiatowego

Sposób wykonania :


  1. Mandarynki umyć, po nakłuwać i włożyć do słoika, dodać goździki, cynamon i zasypać cukrem. Polać miodem i zalać wódką. Odstawić na miesiąc, następnie przefiltrować. Nalać do buteleczki i zakorkować. 
ZAKAZ KOPIOWANIA I ROZPOWSZECHNIANIA ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY JEST ZABRONIONE
Wszelkie prawa do zdjęć są moją własnością - kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawa o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170 
na koniec...
Jeżeli jest głowa, to jedzenie się znajdzie.
przysłowie kałmuckie
Miłego dnia życzy,
Angelika :) 

1 komentarz:

  1. Anonimowy10/27/2015

    No to już wiem co będę pił na święta. Ostatnio robiłem likier czekoladowy ...Bardzo dobry ! Polecam, być może wstawi też Pani na bloga :)) Ps. PIĘKNE ZDJĘCIE !!

    OdpowiedzUsuń