menu

Łączna liczba wyświetleń

Szukaj na tym blogu

Jeżeli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj, by zostać na dłużej
Zostaw link do swojego bloga - na pewno do Ciebie zajrzę i poczytam Twoje wpisy
W komentarzu - wyraź szczerą opinię, a nie z przymusu, by tylko się zareklamować
Nie proś o obs/obs - nikt nikogo na siłę nie zatrzyma u siebie

środa, 23 grudnia 2015

Coś innego - Coś nowego



moja poranna kawka dzisiaj :)


Dzisiejszy dzień to jedna wielka masakra. Jutro już Wigilia, więc w kuchni jedno zamieszanie. Ale kiedy ma się głowę na karku to i wszystko się ułoży po kolei. Najpierw poszedł w ruch bigos i robienie ciast.
Na szczęście pierogi i uszka już miałam zrobione i nie musiałam stać i kleić tego wszystkiego w pośpiechu.
Upiekłam piernika przekładanego, makowce, babkę i mój słynny sernik. Wszystkie przepisy dodam w okolicach 25.12, bo wtedy już będą idealne do pokrojenia i jedzenia, mniam mniam :-)
A no i oczywiście dzisiaj udało się wykonać jeszcze barszcz czerwony i rybkę po grecku. Dodatkowo ugotowałam warzywa na sałatkę jarzynową. Teraz jest godzina 19.05 i akurat piekę sernik, który wygląda obłędnie już w piekarniku. Wiadomo, że wszystkie te pyszności tworzę wraz ze swoją kochaną mamą, która daje dobre rady co i jak robić. Warto zapisywać te ''mądrości'', bo kto wie kiedy nam się przydadzą w życiu
(...)
 No i jutro czas na posmażenie karpia, filetów rybnych, pieczarek... A no i zrobienie galaretki mięsnej na Pierwszy Dzień Świąt. Tyle jedzenia, tyle jedzenia.. A jeszcze więcej kalorii hihi.
Na szczęście mam herbatkę na trawienie, więc z bólami brzucha nie będę miała problemów, a przynajmniej nie będzie mi ciężko na żołądku.

Dzisiejszy wpis jest luźny bez przepisów, ani żadnych wyczynów.. po całym dniu pracy w kuchni każda kobieta zasługuje na porządny odpoczynek ! Więc drogie kobitki po ciężkiej pracy kładziemy się na kanapie, nogi do góry i relaks przy zapalonej choince i delikatnej muzyce :-)
Oczywiście żeby było milej to ciepłe kakao, herbatka lub kawka, jak która woli.
Na sam koniec chciałabym złożyć Wam wszystkim życzenia świąteczne, bo zapewne w Święta nikt nie będzie przecież siedział na komputerze, ale z rodziną podczas kolacji, rozmów i żartów w miłej ciepłej atmosferze.

Niech czas Świąt Bożego Narodzenia
będzie pełen atmosfery radości,
wytchnienia i zatrzymania
od codziennego pędu.
Życzę, by Św.Mikołaj
przyniósł Wam i nam wszystkim
najpiękniejszy prezent - dużo miłości!
Życzę wszystkim Dzieciom
i ich Rodzicom wszystkiego najlepszego.
Wesołych Świąt !

P.S. Idealne dwie piosenki na zimowe, świąteczne wieczory. Osobiście się uzależniłam od tego cudownie spokojnego utworu...jednego i drugiego...
LemON - Grudniowy
LemON - Do świąt
Wystarczy kliknąć i cieszyć się spokojem...
Pozdrawiam,
Angelika

3 komentarze:

  1. Anonimowy12/23/2015

    Cudny wpis.. faktycznie czas goni nas wszystkich szczególnie przed Świętami. Również udanych świąt a co do piosenek zakochałam sie. bezgranicznie w obydwu. Pozdrawiam, Anastazja :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, Twoje święta są bogate w jedzenie! My w tym roku postawiliśmy na niewiele potraw, ale za to takich, które bardzo lubimy i które z pewnością się nie zmarnują. No i, oczywiście, są to świąteczne potrawy. :) Wesołych świąt Ci życzę!
    bo-kocham-czytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! W takim razie życzę smacznego i udanych świąt ! :)

      Usuń